close

新聞﹕2016.09.17子華任鄭秀文《Touch Mi 2 世界巡迴演唱會2016》嘉賓 p.2

新聞列表  
Sammi演唱會變Talk騷 黃子華講足十分鐘 東方日報
【足本】黃子華棟篤笑助失聲Sammi 破天荒唱《其實你心裡有沒有我》 蘋果日報
【足本】黃子華棟篤笑講「Sammi安仔現象」:香港最後一個童話 蘋果日報
開金口 黃子華棟篤笑 救失聲Sammi 都市日報
子華任Sammi演唱會嘉賓 催促生B改名「許勝不許敗」合唱 頭條日報

 

top.pngSammi演唱會變 Talk騷 黃子華講足十分鐘
東方日報 016-.9.18

oriental20160918a
子華就係咁拎咗Sammi個舞台嚟開咗十分鐘迷你Talk騷呀!

鄭秀文(Sammi)昨晚繼續為第二場紅館演唱會大跳大唱,吸引許晉亨與老婆李嘉欣、梁漢文夫婦及徐濠瀠等人捧場,身為老公 的許志安睇足全場,又邀得好友黃子華任嘉賓,子華在台上舉行迷你Talk騷講足十分鐘,將許志安擺上枱揶揄,由於Sammi全晚聲 沙至走音,子華心痛說:「陰功囉,我作為一個把聲成日出問題嘅表演者,對妳有一個忠告,我試過臨出場喺廁所又屙又嘔,一路提醒自 己作為一個專業表演者最緊要係乜嘢,無論幾唔舒服都唔好回水。」全場拍爛手掌及叫尖,子華繼續說:「一定唔好回水,叫回水嘅人好 幼稚。」

催Sammi生B
隨即在萬二觀眾前催Sammi生BB,子華說:「我連妳個仔嗰名都諗埋,叫許勝不許敗,三母子走出嚟贏晒。」

oriental20160918b
黃子華仲將許志安擺埋上枱揶揄𠻹…

oriental20160918c
子華見Sammi全晚聲沙至走音,都戥佢心痛呀!    

oriental20160918d
子華仲話自己都係一個把聲成日出問題嘅表演者,所以可以畀一個忠告佢。

oriental20160918e
子華做咩要跪喺度嘅?

oriental20160918f
子華之後又催Sammi快啲生BB呀!

oriental20160918g
佢仲好好人咁幫佢哋諗埋名叫許勝不許敗𠻹呀!


Source: http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/entertainment/20160918/bkn- 20160918200924911-0918_00862_001.html

Line

top.png【足本】黃子華棟篤笑 助失聲Sammi 破天荒唱《其實你心裡有沒有我》
蘋果日報 2016.09.18

 男神黃子華今晚踩上紅館舞台做鄭秀文(Sammi)嘅演唱會嘉賓,佢話自己同Sammi合演完《失戀急讓》時,唔算好熟, 點知之後1年幾,佢收到Sammi邀請,請自己做嘉賓,子華神話:「點解嘅?我哋唔識架喎!然後我上網我睇YouTube,嘩,所有鄭 秀文嘅嘉賓,都係同佢好有關係o架噃,係咪?個個都有關係,直到我睇到一個,哦!呢個衰過我,我搵到有人墊底呀 ………」

噫?咁到底係邊個?

子華神話:「2009年你嘅演唱會有個嘉賓出現咗,同你唱咗一首歌o架!我都識唱,有冇鼓勵?(全場拍手歡呼)我係唔使音樂o 架,因為係冇音樂嗰陣時我最有音樂感o架!我唱呢首歌,睇吓大家知唔知邊個唱嘅?同埋大家睇住我點樣唱吓 ……」

之後,子華神就唱出《其實你心裡有沒有我》嘅頭幾句:「若愛上你怎麼躲 換你迷人笑窩 而我每天總偷偷 ……摸你定想你o架?」Sammi即答:「想!」子華神神回:「想?想,使乜偷偷想啫?光明正大咁想,你都唔知我 想啦,係咪?冇意思吓呢句歌詞,但最後尾佢兜番『總偷偷的想你 這應否算是傻』」

然後,子華神問觀眾:「邊個唱o架?」當全場答完許志安後,子華神就話:「許志安,你話係咪離譜?嗱!各位,我上嚟我犯嘅錯係 咩呢?安仔最錯嘅係,我同Sammi唔熟就扮熟,佢同Sammi好熟但就扮唔熟!」」跟住全場尖叫同拍手以示和應。

「點解我咁講?大家頭先睇到我唱呢首情歌嚟o架嘛,係咪?梗係越唱就越埋o架啦,當時許志安上台唔係o架喎,由頭到尾企喺 呢度,然後我搵把尺喺YouTube度度佢,佢同鄭秀文嘅距離係平均15呎,做咩呀?好生寶呀?而佢同葉德嫻又一齊唱一首歌,平均 距離係8呎,咁係咪扮生寶呀?」

apple20160918a
子華講棟篤笑,扯埋Sammi老公許志安落水。

apple20160918b
子華神清唱《其實你心裡有沒有我》。


Source: http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20160918/55659218

Line

top.png【足本】黃子華棟篤笑 講「Sammi安仔現象」:香港最後一個童話
蘋果日報 2016.09.18

apple20160918c

 子華神講開許志安,停唔到口,問大家:「許志安同鄭秀文同台嗰陣,有冇做過啲親密嘅動作吖?」全場又一片尖叫。子 華再加兩錢肉緊:「你哋係咪好想許志安同Sammi講……」都未講,台下叫聲已經震耳欲聾。

此時Sammi用佢高八度、走晒音嘅聲線,疑似呼籲大家「千祈唔好呀!千祈唔好中計呀!」咁。子華閃身同Sammi保持安全距離 ,問大家:「你哋係咪好想許志安同佢講……」又係一片尖聲。

咁講咩呢?子華話:「Thank You!Thank You!」唔係呢句,而係呢句:「你太瘦喇!咁樣點生BB呀?」Sammi即說:「邊個 話生BB?」子華就話:「仲得0架!你今日攰啲,但休息完你會唔會有啲力,大家傾下?許志安唔係一個好嘅嘉賓,但係你知唔知,你 查番YouTube吖,嗰一次,佢一上台,係嗌到呢……啲人鍾意到佢呢……」全場又嗌。子華 抵死地回應大家:「我只可以形容,嗰種嗌法,完全唔係呢一種嗌法,係俾鬼嚇!……唔係!俾鬼嚇都會停呀,因 為你嗌到最盡你係死鬼咗0架嘛,所以係鬼俾鬼嚇!就算你死咗都要企番起身再嗌!

「然後嗌到最盡有個人係喺度嗌:『Ho正呀!』(扮Sammi腔)佢見到許志安同鄭秀文一齊就話好正呀!點解呀?有病囉!外母病, 好囉,返嚟佢囉佢……一齊囉。

「但我想話俾你(Sammi)聽,我今日係想講有少少社會意義嘅嘢………你唔使諗住走,未走得 住。點解啲人會咁想你同許志安一齊?因為……你唔使答,因為呢個童話呀!」全場發出嘅歡呼聲,已經令人聽唔 到其他聲音。

未完0架,故事都未完,金童玉女………但係爆咗煲!曾經。然後破鏡,竟然又能夠重圓。呢個,係 童話中嘅童話,所以你明唔明白,你嘅社會意義,你嘅社會責任呀?係因為今時今日嘅香港,係少咗好多童話0架喇!所以,如果你兩 口子喺屋企鬧交,如果許志安鬧你,你係有權同佢講:『收聲!』唔係為咗我,係為咗香港!『我叫你去買豉油就買豉油!唔好駁嘴!大 局為重!』」好勁呀!

講咗咁耐,子華仍然唔捨得走,問大家,呢個童話點樣可以最完美呢?「真係,生個仔(你懂的,全場又尖叫)我連你個仔個名都幫 你諗埋,你個仔就叫做『勝不許敗』!」Sammi即尖聲甜笑,子華當然唔罷休,繼續話:「許志安個仔,許勝不許敗!三母子一齊走出嚟 ,贏晒!許志安,鄭秀文,許勝不許敗!」全場報以熱烈掌聲。Sammi失聲走音道:「多謝!」

apple20160918d
子華喺台上講許志安同Sammi兩個嘅愛情故事要點 (攝影:陳慧安)

undefinee

undefinef


Source: http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20160918/55659247

Line

top.png開金口 黃子華棟篤笑 救失聲Sammi
都市日報 2016.09.18

metro20160918
子華神唔易請,但Sammi就請到對方做嘉賓,仲大放笑彈。

鄭秀文演唱會頭場因病爛聲走晒音,甚至內疚地哭求歌迷退票,睇到觀眾心都痛埋。好彩,一班Fans同好友齊齊為佢集氣,佢第 二場唔喊喇,依然搏盡做好成場騷,話自己雖然靚聲欠奉,但有力又有靚衫幫補。點止呢?仲有嘉賓黃子華嘛!子華神於台上妙語連 珠即場棟篤笑,仲開金口唱歌,觀眾實收貨啦!

雖然聲帶未好番,但敬業的鄭秀文(Sammi)前晚繼續於紅館開第二場騷,仲有「子華神」做嘉賓呀!佢出場時先叫Sammi無論 如何都唔可以回水,仲清唱幾句Sammi同老公許志安的名曲《其實你心裏有沒有我》,回帶講番09年安仔上台扮同Sammi唔熟,但相 反子華自嘲要在台上同只合作過一場戲的Sammi扮熟,令觀眾哄堂大笑。子華直言Sammi同安仔係觀眾心目中的童話,佢話:「金童 玉女,曾經爆咗煲,然後破鏡重圓。你哋一齊係有社會意義同責任,點解?因為今時今日嘅香港少咗好多童話呀!如果許志安鬧你,你 可以同佢講:『收聲!唔係為咗我,係為咗香港!唔好駁嘴,要大局為重。』」子華神更催安仔同Sammi生B,稱已經為兩人仔女取名做 「勝不許敗」,並謂:「三母子走出嚟,許志安、鄭秀文、許勝不許敗,贏晒!」全場觀眾即刻拍手叫好。
縱觀整晚演出,雖然Sammi連說話都不斷走音,但確實係傾盡全力演出,尾聲時,Sammi問:「多謝你哋!雖然把聲沙,但我有6個字 想講,有幾多畀幾多,個騷好唔好睇呀?」呢個問題,相信可以用Sammi今次演唱會主題曲回答,就係《犀利》!


Source: http://www.metrohk.com.hk/?cmd=detail&id=319207

Line

top.png子華任Sammi演 唱會嘉賓 催促生B改名「許勝不許敗」
頭條日報 2016.09.18

headline20160918
子華叫Sammi不要回水。

鄭秀文(Sammi)昨晚的第二場演唱會,雖然病況未癒,但心態轉變,以正面態度面對的Sammi沒有再哭,還笑到彎腰,全因有 黃子華這位表演嘉賓。子華叫Sammi學他,無論如何不適都一定「唔好回水」;又催促她與安仔盡快生B-許勝不許敗!

Sammi昨晚的聲沙、失聲及走音情況較首場更為嚴重,但她傾全力兌現其6字真言「有幾多畀幾多(觀眾)」。表演嘉賓黃子華現 身更贏得掌聲雷動,甫出場即大呼Sammi的走音版,又抵死地重提Sammi曾表示想畀錢退票一事說:「Sammi陰公咯!但我作為一 個把聲成日出問題又病的表演者,我對你有個好大的忠告,就是作為專業表演者,無論幾唔舒服都一定『唔好回水』!事關會影響好多 人,呢樣你真係要學我,有人嗌都唔使理佢,嗌的人好幼稚!」

當大家還未笑完,子華已轉話題指:「唔好睇我咁奔放,其實係上台以來最驚的一次,因為我其實唔認識鄭秀文,只見過佢一日, 合作過一部戲,戲中做佢老公,雖然離咗婚,但戲中講過乜都唔記得,又有幾熟呢?不過就記得你同我講早晨,我問你食咗飯未?你又 問我有冇睇過19世紀俄國大文豪陀思妥耶夫斯基的《罪與罰》?話有啲唔明,然後我就唔想睬你,因為我冇睇過,我哋對話就咁終止, 關係亦就咁結束。」

聽到Sammi笑到走晒音,子華即著對方小心把聲,但隨即繼續發功說:「年幾之後,就話鄭秀文請我做嘉賓,我上網睇,做鄭秀文 嘉賓的個個都同佢有關係…但點知睇到一個衰過我,畀我搵到人墊底。2009年,鄭秀文演唱會出現咗個嘉賓同佢唱咗一首 歌,我都識唱,但唔使音樂,因為無音樂我就最有音樂感,大家仲要睇住我點樣唱…」說罷即清唱《其實你心裡有沒有我》, 還向Sammi愈唱愈埋。聽到全場指當年唱的人是許志安,子華又謂:「你話係咪離譜?安仔最錯係,我同Sammi唔熟就扮熟,佢同 Sammi好熟但就扮唔熟!點解?唱呢首歌好應愈唱愈埋,但安仔當年就由頭到尾都企嚮度,我用過尺嚮片段中量度過,佢同鄭秀文 的平均距離係15呎,而佢同葉德嫻合唱的一次,平均距離係8呎,仲唔係扮生埗?」Sammi和安仔都分別在台上台下笑到彎晒腰。

子華又問觀眾,安仔和Sammi同台時,有沒有做過親密動作?是否很想安仔跟Sammi講…台下即叫囂震天,Sammi 就走向安仔座位方向、竭盡所能的叫安仔不要中計!豈料子華更話有乾坤道:「大家係咪好想安仔同Sammi講,你太瘦喇!咁樣點生 BB?」Sammi反駁:「邊個話要生?」子華卻抵死謂:「仲得㗎!你今日有啲攰,休息完會唔會有啲力同安仔…傾下?我想話 畀你知,講少少社會意義;點解大家想你同安仔一齊?因為係童話,係金童玉女,但係又曾經爆過煲,然後破鏡,竟然又能夠重圓!係 童話中的童話,所以你哋有社會意義、有社會責任,因為今時今日的香港,缺少好多童話;又所以,如果你兩口子嚮屋企鬧交,如果許 志安鬧你,你有權叫安仔收聲!話唔係為我,係為香港,叫安仔買豉油都唔好駁嘴,大局為重!而童話最完美係生個仔,我連你個仔個 名都幫你諗好,就叫『勝不許敗』,許志安個仔,許勝不許敗!一家三口一齊就贏晒,許志安、鄭秀文、許勝不許敗!」贏得全場掌聲如 雷


Source: http://hd.stheadline.com/news/realtime/ent/1096148/

arrow
arrow
    全站熱搜

    oli317 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()