新聞﹕子華2016.04.18作客《謎米--蕭遙遊》Part 2

新聞列表
【蕭若元係恩人】提議做喜劇狂熱啲 子華演《男親女愛》爆紅 蘋果日報
黃子華鼓勵年青人要有目標:唔好諗住有間公屋就發達 蘋果日報
【自認偏向變態】子華後生已想結紮 點解自己嗰個先係細路仔 蘋果日報

 

top.png【蕭若元係恩人】提議做喜劇狂熱啲 子華演《男親女愛》爆紅
蘋果日報 2016.04.27


 

apple20160427a

 黃子華早前上《蕭遙遊》節目,講自己人生其中兩個恩人係蕭若元同黃霑,子華稱同蕭若元有段淵源,見蕭若元話做到5月23號唔做,所以子華先上嚟報恩,佢稱以前有好多節目搵佢,佢都百分之百推晒。

子華回想1999年有個朋友介紹佢去見蕭若元,指子華做極都紅唔到,話搵蕭若元點條明路,叫佢做喜劇演技嘅方向,當時子華好感激對方,過咗幾個月,佢就演劇集《男親女愛》,個角色要求係無端端好high,引證蕭生畀佢嘅建議,余樂天呢個角色幾成功,所以蕭生係佢嘅恩人,蕭若元亦稱:「其實我好尊重子華,其實香港以前係冇楝篤笑,佢堅持一條友搞揀篤笑,搞到佢o依家最發,因為佢喺紅館搞而個台係全世界最細,無人坐到咁多位。」

不過,子華笑言:「我阿媽同我講,你真係羞家,個台咁細,劉德華個台都成個嘢,我要不斷解釋我用唔到,我嘅實用空間係咁多,夠我企就夠,我又冇人出嚟跳舞。」節目中講到黃霑,子華續道:「霑叔係另一個對我有恩嘅人,我第一次做楝篤笑之前,佢由我舊老闆認識我,約我去飲茶,攞咗好大楝書,畀我攞去睇,呢方面係我恩人。」

被子華稱為恩人嘅蕭若元,當年係點樣「點化」?蕭若元話:「子華做戲用一種比較冷嘅方法處理。」子華就話佢提出應該狂熱啲,蕭若元解釋:「我做主持都提高啲,有半點興奮,當你好冷時,個人投入度係唔夠,應有冷同有熱嘅acting,我當日只能夠畀到呢啲意見佢。」

蕭若元講到近年會拖住媽咪睇電視,同老婆仔女孫講「我愛你」,子華話:「呢個我自己都做唔到,我睇外國片就有,開口埋口就I love you,我已經好叻,會錫吓阿媽。」 


Source: http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20160427/55035323

Line

top.png黃子華鼓勵年青人要有目標:唔好諗住有間公屋就發達
蘋果日報 2016.04.27

apple20160427b

 黃子華日前為咗報恩,上咗蕭若元嘅節目,問佢點可以堅持做楝篤笑,子華回應:「首先呢樣嘢搵到食,我嘅電影大家都睇唔少,好多神神化化,冇一套收得,主要養住我係靠楝篤笑、係我主業。要鼓勵吓年青人,我都從來冇諗過買樓。」

子華又稱自己當年返香港嚟第一份工,去代課又做、TVB編劇又做,當時已經有同學搵緊一百萬元一日:「嗰啲係佢夢想,我嘅人生就要精彩,咩叫精彩,就係當時你有咩想做,你做到咪就係精彩囉!我唔係周潤發接班人係邊個呢?你喺追尋夢想之間會發現好多現實,現實就會將你嘅夢想劈同削去,某個地步話畀你聽,你個夢想係唔係可以改變一啲,你嘅夢想唔應該同世界脫咗節,又去搵嗰個夢想。」

蕭若元問到子華覺唔覺得自己靚仔?子華諗都唔使諗就話:「冇嘅,有人咁同我講都唔信,我瀨過嘢﹗」子華回想過往喺節目中曾為外籍美男子伴舞,子華講年輕人唔應該諗住買樓,亦都唔好諗住有間公屋就發達,不過子華都認同做人set個目標要高啲,問點解我唔係李嘉誠,又或者做到蕭若元都好,冇理由要降低水平。

黃子華喺《蕭遙遊》節目中,向蕭若元提問有關現今政壇,講到到中港話題,子華話:「我某程度度楝篤笑,要好耐先度到,有時想講啲嘢其實好悲,諗落不如唔好講住,點解要向大家散佈啲咁悲嘅思想」。怇又指上次講楝篤笑將中港問題形容係「婆媳關係」,佢話大家係不知不覺跌入惡劣「婆媳關係」,反問如果大家嘅媽媽唔鍾意自己個老婆,就會知道要化解係難度。

另外,子華又講到自己多年際遇總算可以;「我覺得我際遇係ok,出乎我意料有好多,最先想做羅拔迪尼路呢啲性格演員,都幾難,其實我係得,但係冇人畀機會我,我都唔會畀機會自己。我做過溥儀,都頂唔順,當時有個唔識我嘅大陸演員,見到我個造型,話我生出嚟個樣就係做悲劇。」


Source: http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20160427/55035617

Line

top.png【自認偏向變態】子華後生已想結紮 點解自己嗰個先係細路仔
蘋果日報 2016.04.27

apple20160427c 現年55歲嘅黃子華仍然保持單身生活,早前上《蕭遙遊》節目,佢就自爆後生嗰陣,已經建議醫生朋友幫佢結紮,子華解釋:「唔係每個人都要結婚同生仔,的而且確,我係偏向變態啲,我返香港冇幾耐,我就問個醫生朋友,不如幫我紮咗佢,佢話『嘩』,你等多幾年先啦!」

子華話嗰陣時已經覺得保良局咁多細路仔冇人要,點解自己唔去搵個嗰啲,點解自己嗰個先至係細路仔:「到今日為止,我唔抗拒呢啲,但我唔覺得每個人都需要,特別係好想要而得唔到,你必須要認識,世界好多種形態,好多悲劇來源於我達唔到呢種形態係悲劇,我攞唔到樓、搵唔到老婆、生唔到個仔就係悲劇,呢個你完全係受一種論術影響,其實世界有好多論術同時進行緊。」

子華指結婚生仔要講緣份,佢話:「我又冇試過意外瀨咗嘢,有好多人瀨咗嘢唔生唔得,我相信我父母都係一時之快先至生。我有個偶像,佢話一係生仔,二係寫書,有書寫上留存,或肉體上留存,有思想上留存都好犀利。」


Source: http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20160427/55035646

arrow
arrow
    全站熱搜

    oli317 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()