close

【黃子華哭了…】隔岸逼爆金鐘子華留守紅館說「光明磊落」哽咽

蘋果日報 2014.10.10



apple10141010
黃子華在紅館舉行棟篤笑《唔黐線‧唔正常》,適逢就是揀正於雨傘革命在港鬧得沸沸揚揚的日子。子華在首場已經謂:「我冇預備講呢樣嘢0架嘛!我年半前就準備好晒講乜嘢0架喇,忽然搞啲咁嘅嘢……但唔講我又有啲唔爽,所以俾我講埋呢幾句,ok?」借婆媳關係形容中港關係——一種必然「瀨嘢」嘅關係。

子華還講到他參加了「佔旺」,感受香港人美麗一面:「證明咗我哋香港人嘅品質,係真係幾咁勇敢,幾咁和平,幾咁善良。而對我哋嚟講,對我哋下一代嚟講,呢方面已經唔需要再考驗。智仁勇,仁勇我哋都兼備,未來嘅考驗,係智慧。」

但昨晚一場,有點不同。其實子華每場的內容都有少少刪增,也因應時局發展觸發感受而有所改變。昨晚是林鄭月娥代表政府宣佈拒絕與學聯對話後,「雙學」呼籲市民再度逼爆金鐘。昨晚在對面海紅館開騷的子華,講到雨傘革命體現了港人美麗一面,說到「我哋都係光明磊落嘅香港人」,講到「光明磊落」四字時,子華似是哭了,不少網民議論紛紛:「今晚子華好似想喊咁」、「我都聽講佢仲停咗幾次…究竟講過咩搞到想喊」、「係囉,佢係咪場場都咁定,今場先咁。」、「子華尋晚講到果段時dead air有差不多一分鐘,我也是覺得他感觸到不知該怎麼去形容。但從這裡我感受到他的感情豐富。」、「噚晚見到佢哽咽嗰下…我都忍唔住喊咗。」、「我嗰個moment都眼有淚光。」

有網民就說:「出而打緊仗(佔領行動),佢要喺入面引人笑,其實真係一啲都唔好受。」、「我諗佢作為一個香港人,無論支唔支持用佔領呢個手段都好,都想密切睇住發生咩事,而唔係走入對外隔絕嘅紅館幾個鐘,仲要逗人笑。」

也有細心的網民問道:「我唔知佢係唔係場場都問,但我睇第一場時佢有問,『有冇人依家係笑唔出0架?笑唔出可以走先!』雖然我冇走,但講真我真係成場都唔係好笑得出,仲想喊添。」

或許有一晚,子華會跟大家留守雨傘廣場,告訴你他是夜的心情。


Source: http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20141011/53005657

arrow
arrow
    全站熱搜

    oli317 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()