開場《回水歌》

 

你排隊買飛入場 又要嗌回水

你嗌回水我就會回水 真係一個傻女

你要睇我除褲 你當我真係飲醉

我除完 你又會嗌    回水

呢個show 嘅奇妙就係俾你嗌回水

因為呢個世界並冇回水

呢個規矩 你選擇錯誤

唯有對住塊鏡O

你下次做嘢之前 不如搵人睇睇風水

你買只狗仔有六條腿 你問邊個回水

你有得開工冇得散水 你問邊個回水

Michael Jackson 50 佢問邊個回水

我點鬼知   

總之一齊嗌回水 show唔好睇    (回水~)

show好好睇    (回水~)

回水就叫好睇喇    (回水~)

嗌埋呢次正式開show ..three~    (回水~~~)

arrow
arrow
    全站熱搜

    oli317 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()