【嘩眾取寵】子華對粉絲的話--再次奉上第二波催淚彈

 

以下是黃生的話:  

有一個人,我特別需要提一提既
我有一日 就完左show啦
我行出去,
甘就有一位觀眾系拐住拐杖
甘就等我上去同距影幅相甘
我助手話翻比我聽
原來距系果日,先至岩岩出院就黎啦
甘距當時見到既場面就真系好似 林黛玉賈寶玉甘
果位女士就拐住拐杖行黎伊館的門口
後面既男朋友就不停甘搖頭歎息
唉,你甘樣仲去睇,有乜值得睇呢,點解要甘呢( 這裡是模仿女fans男友的話
甘我當時行埋去呢位女士身邊,
我問一問距 有乜病啊,無乜嚴重掛
距同我講,距話其實都系一個非常嚴重既病
當時,我眼都濕曬啦 真系....忍住甘樣下(“忍”住發音加重)
我為距甘都黎支援我 非常感激距(非常深情)
多謝! (全場鼓掌)

甘亦都有好多朋友,吾系系香港, 又哈爾濱啊,武漢阿,上海啊,北京啊,廣東阿好多地方都黎
距地可能系黎睇我一個嘅姐
尋日仲有一位朋友系 帶埋距媽媽黎
距媽媽一睇就好系純粹陪埋阿女你黎架咋
真系千里迢迢甘樣
甘我都系非常感謝呢D朋友

甘然後到最後,真系各位, 今年系我開最多場既一年,又吾知點解song一聲亦系賣飛賣得最快既一年
我吾知你地(全場歡呼,子華停住了)....我吾知你地....吾知你地睇完會吾會後悔呢宜家 甘但無論如何

(中間省略了一些內容)

(中間省略了一些內容)  

我系婚禮上,我去左D人婚禮,
D人都話,阿,距(指子華)好搞笑加,叫距上黎講句野,
甘每次我上到去呢,我都系講呢一段說話,
然後每個婚禮我講完,D人都黑曬口面
甘同樣,就黎系中秋節,我都同樣講呢幾句說話,
好難得有緣份系呢度同大家相聚,
可能你呢一霎那可以忍受我,
下年,我系你心目中已經系吾存在嘎啦,
所以送呢幾句說話各位,

(全場肅靜)

人,有悲歡離合
月,有陰晴圓缺
此事古難全
但願,大家身體健康,身體好
但願人長久,千里共嬋娟
多謝!



轉自﹕http://tieba.baidu.com/f?kz=691999473

arrow
arrow
    全站熱搜

    oli317 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()