close

【嘩眾取寵】你比我再揀...我都系甘樣---奉上子華香港場催淚表

以下是0904香港場的show後部分,0904原來是香港的尾場,子華說了這一段話,這裡是實況,我已經儘量還原任何一個語氣詞,以及當時他的神態,音調,音量。昨晚,我因為這一段,真的哭了,因為我為自己喜歡黃子華,而深深地感到驕傲,與你們共勉!以下为子华原汁原味的话,应该一个字都没漏的了:

有好多人買呢場飛,系因為覺得呢場系最後一場啦,系咪啊?
(全場大喊:系啊)
甘咪睇少我羅
(全場笑了)
不過最後一場呢,到左呢個時刻,我好想同大家分享少少我作為一個表演者既心態甘啦
(子華聲音開始低沉,態度很認真,全場意識到,立刻肅靜)

(注,以下的省略号,表示子华的停顿,而每次停顿都是若有所思)

你如果以為我既形象就系我,以下落黎我講D野,就可能嚇親你 求 先我唱既最後一首歌(七步成詩)...系我其中一場既表演....我唱唱下,系唱甩左....我要停左落黎,由頭開始再唱過,果晚我好吾開心(他語氣變 重,狠狠地說“好吾開心”這4個字),非常非常(拉長地說)甘吾開心,然後我翻到屋企,屋企人就勸我,吾好甘吾開心啦,你開場自己都講,你厄飯食嘎嘛(子 華停了) (全場笑,繼而全場鼓掌,持續了大約6秒)

子華繼續說: 我一聽到呢度,我就喊啦,系甘喊,我都吾知做乜,喊喊喊 喊喊,好似林黛玉甘樣真系,喊喊喊喊喊,一路我撚到,我姐咪要回水(有笑聲,子華也停了一下),真系喊得好淒涼,甘而事實上各位,因為唱依D甘既歌,依D 甘既rap甘既歌呢,我地做音樂既時候呢,我個音樂..“音波功”阿羅金榮呢,都不停同我講,喂,做定一個版本呢,根本系假唱既(子華突出“假唱”二字, 發音加重),或者頂左,起碼唱甘,有把聲系度,根本唱緊,你扮下口嗡得架啦,因為呢一D野,一唱甩,就“賴”野嘎拉,吾可以甘,但系我覺得,我一定要練到 得...點知就“賴”野(觀眾笑)

但系,到今時今日...你比我再揀...我都系甘樣
(全場掌聲雷動)
所以...(在掌聲下)既然我冒呢個險......(子華加大了聲音)吾好再嗌我回水啦(子華說得很快),多謝!!!(子華退場)



轉自﹕ http://tieba.baidu.com/f?kz=691597224

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    oli317 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()