close

【嘩眾取寵】49歲嘎啦我---奉上香港0904經典的忘詞一幕

 

以下為粵語原汁原味的實況

 

亂甘講野我唔記得自己講過咩添

我講緊咩呢

(觀眾大喊各種內容,其中回水是主流,觀眾持續喊了7,也就是說子華靜默了大約7)

姐系如果我話比你地聽我聽到你地講咩 

你地驚唔驚阿

同時八百個人講野 我完全聽得好清楚,(這些很明顯是反語,說明大家這麼喊是起不到提示作用的) (觀眾繼續喊回水,持續了3,子華也靜默了3)

我知我乜野都有可能講過,除左回水

呢樣野我好肯定既,ok? 你唔使用呢樣野黎提我

講緊咩阿,真系(已帶懇求的語氣)

你估講笑咩, ,唔講啦甘樣(語氣晦氣,表情是扮小孩賴皮)

(全場大笑)

(子華忽然在觀眾席看到了救星) ?(認真聽狀)

OK,剩系你講,剩系你講(子華湊近那個觀眾)

我講緊咩 ,大富翁(這就是他要繼續連接的話題

 

,真系陰公阿真系

大佬,我個腦好多野進行緊嘎,你知唔知阿

(一位女觀眾大喊:年紀大啊你)

(全場哄堂大笑)

年紀大啊

我尋日生左日啦 49歲嘎啦我

(全場鼓掌)

比個燈去照下年紀大果個人個樣我睇下,邊個嗌阿

邊一個,做咩唔認阿

大家覺得邊個年紀大D

(全場歡呼

,敬老,對唔住,對唔住阿(他這裡的意思是想開玩笑說叫的那個觀眾其實年紀更大)

如果D燈燦到叫年紀大果個

佢果個年紀,D燈甘樣照住隻眼頂唔到嘎

甘樣燦住佢唔得架

年紀大啊啦,真系啊!(不服氣的口吻)

(觀眾大喊:生日快樂)

多謝多謝,齋講又無禮物,?(扮作無奈語氣)

 

轉自﹕http://tieba.baidu.com/f?kz=691145412

arrow
arrow
    全站熱搜

    oli317 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()