close

尋最真的黃子華  
新Monday 2003.02.17

文/顧燕雯  攝影/黃家活

黃子華好少做訪問,除非佢有嘢搞。3月,佢又會搞個人棟篤笑,於是又有機會搵佢傾偈。黃子華幫雜誌做專訪,平均一年一次,感覺上佢每年總係由project搞下。明明成3個幾月晚晚見佢係電視出現,但佢就話上年好黴。

外人既感覺,永遠都同實際情況有啲出入,就好似人人都覺得現實既黃子華等於《男親女愛》裡面既餘樂天,之但係實際上,佢一啲都唔餘樂天,而且仲相反得幾緊要。原來,大家都俾佢呃咗。

newmonday20030217

【2003.】尋最真的黃子華 - 在在26 - 勞勞亭外

我當阿媽7歲

為咗今年既個人棟篤笑,子華足足用咗兩年去籌備,加上佢自然溫溫吞吞既性格,最後搞到連同加拿大返嚟既阿爸阿媽食餐飯都差啲冇時間。

最難、最長都係做資料搜集同寫稿既過程,不過系咁o架啦,我有時要用一日諗一句嘢o架!要諗呢句係咪我想講既、好唔好笑、有冇新意、啲人明唔明……如果要改,又要諗點先可以改好啲,咁又一日。

呢段期間都推做好多約會呀!好似我老豆返嚟香港,佢好鐘意打golf,好想人哋睇佢表演,但我一次都唔得閑陪佢!

阿媽間唔中都有返嚟,佢當我係一個7歲既人,所以我哋之間有好大衝突,因為我又阿媽係7歲!我認為我知道我做緊啲乜嘢,我又認為佢知道我應該做啲咩o架嘛!但佢又調番轉咁諗,咁咪大家都認為對方係唔知自己做緊乜嘢咁囖!

佢都有六月我啲報道o架,我講得好咪開心囖,講得唔好咪擔心囖,不過佢而家覺得我好巴閉o架,成日叫我去加拿大做show,話:“而家係人度識你啦!你嚟就得o架啦!”但我同佢講唔係咁o架!識你唔等於要買飛睇你o架嘛!

唔enjoy做主持

睇子華做《一觸即發》做得幾開心,但佢話呢個job完全係一個意外,肯做係因為佢唔使用腦,而呢個階段根本唔會出現係佢既人生履歷裡面

坦白講,我唔特別enjoy做主持同遊戲介面,而《一觸即發》唔會係我人生既time table ,即係話將來有一日我要報到,我人生裡面係唔會有呢件事,所以佢既成敗我唔會放係心上。

邊啲係我履歷?《一蚊雞保鏢》啦,雖然票房僕街僕到飛起,但我係有心去做,做得唔好一件事。

仲有《溥儀》啦,拍《溥儀》時,基本上每個人見到我都要跪,我由一個咁既角色,拍到一日要係一個女人面前跪落嚟求去唔好同我離婚,你可以想像到呢個人醫生起跌之大,而且佢仲係一個真實人物,中間發揮既空間係作為一個演員夢寐以求既,就等於西方既《哈姆雷特》,所以男演員都想試一鋪。

好多人有誤解

雖然咁鐘意溥儀呢個角色,但子華話唔系好想佢嚟香港播,事關佢怕啲人當睇小強咁睇就弊,好多時,啲人誤會咗佢搞()

拍《溥儀》係我最痛苦既時候,係非常、非常感凍同辛苦,精神同體力都焦脆,有一日,拍一個百幾人既場面,忽然耳邊聽到好大好大既聲,大到冇辦法接受到,終以崩潰喊出來嚟!啲人幾驚呀!

其實我唔係咁易喊,不過前幾日係屋企睇《不一樣的爸爸》都喊咗4次!可能冇防範啩!唉,都係軟弱o架啦!

啲人對我既誤解幾多,我唔出聲就有啲威嚴性,啲人以為我唔應該唔出聲。“啊!佢唔單止唔講笑,仲唔出聲添!咁就一定大鑊啦!”因為我唔係生成一個笑匠既樣,所以我唔講嘢你就覺得我黑面。但我唔出聲就係……因為唔出聲囖!我都算係一個cool既人o架啦,但係我cool係冇惡意既。雖然有一億個人話我寸,但都係我唔識既人啫。

有一次我撞到劉家良,佢話:“我有個朋友想打你一身喎!”我都莫名其妙,做乜無端端打我一身啫?可能我係電視俾人覺得寸啩!

見女仔會怕醜

曾經聽過一個有關子華即故事,內容大概係去出言“調戲”一位女士,令到對方之後見到佢都繞路走,但子華話呢件事既誤會成數好高。

我完全冇印象呀,我會唔會講呢啲嘢!not in such words。就算到今日,我對於女仔都係有啲怕醜o架,所以我懷疑會唔會有啲誤會呢?可能我讀男校,即係一方面有好鹹濕,一方面又好怕醜囖!所以我唔懷疑我夠唔夠下流咁做,而係夠唔夠膽咁做。

而且,呢個亦有關taste問題,即係去到邊度個程度會係bad taste。我覺得去到bad taste就係我失手o架啦!如果上臺我會故意踩過啲,睇下大家頂唔頂得順。生活上可能我怕醜囖,同埋我唔鐘意bad taste囖!

怕醜既程度呀……唔知呢,如果啲人10分鐘內做到既嘢,我要兩日囖。要睇清楚有冇第3個人睇到我既洋相咁,不過基本上追女仔係好多洋相。

唔做擠眉弄眼

朋友投訴、女友投訴,幕前既子華實在誤導太多人,例如請佢影好多唔同表情既相,佢其實唔多鐘意,因為佢話佢唔係咁睇自己,Sorry!查實我都只不過係一個一般觀眾,都會被誤導。

人哋以為我係喜劇演員,而一般人以為喜劇演員就係擠眉弄眼。基本上我做咁多套戲全部都唔係呢種,而係用角色去行,即係《男歌女唱》咁,係性格誇張,而唔係表情誇張。就算係餘樂天,你諗下一百集有邊一集係擠眉弄眼?

接觸過我既人話分別大?太多啦。俾人投訴?太多啦!女朋友都有啦!話覺得我好唔同呀!不過咁有better than 佢imagine既。好多人話:“你講嘢咁慢既?”同陌生人講嘢我會傾向慢啲,以為我想我講嗰樣係我mean嗰樣。好多人覺得我口若懸河,但其實唔係,我係鐘意慢工出細貨既人,呢個亦係點解我唔係特別enjoy做司儀同主持既原因。

究竟你明唔明

會發現佢講嘢時好鐘意問:“你明唔明呀?”據講成日問呢句既人通常因為欠缺自信心,但好難相信子華係呢種人,唯一解釋係呢個讀哲學既人,講嘢真係太深奧,要慢慢返去消化。


Source: http://sbinghe.blog.163.com/blog/static/16536809720151883435348/

arrow
arrow
    全站熱搜

    oli317 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()