close

睇Show前 重溫!黃子華 金句 40句
U Beauty 2014.10.09

「男神」黃子華開 Show,首然必然引來撲飛潮,開Show 後又必然會引來大量「劇透」。小編未去睇,已經避唔到 Facebook 上

一張又一張的「金句圖」。有追開黃子華的你,又記得幾多金句?

Ubeatuy20141109a


wah_1.jpg

「即係你係佔中,定反佔中,係睇你,視乎香港呢個病有幾重。我聽過一男一女對話係咁嘅:『你想整容呀?整容可能變成毀容呀!』拿,

信呢句話嗰個人,可能就係周融喇,唔好亂搞嘢,『毀融』。」

「一個男人點都會 hurt過一兩個女人。但作為一個女人一世未俾男人 hurt 過,咁就係真正嘅 hurt 啦。」

「我覺得講得出『我好鍾意返工』呢句說話既人,一定係鬼上身。」

「搵食啫,犯法呀?」

「男人喺愛情上係要求新鮮,女人對愛情最大要求就係保鮮。」

「化妝就係你落咗妝,我仲認得你,你落咗妝,我唔認得你,嗰啲叫做喬裝。」

「喺我第一次戀愛之前,我認為自己就係楊過。而我同書裏面嘅楊過唯一唔同地方,就係佢有一隻大鵰。」

「我第一次戀愛之前,我嘅小龍女只需要一個條件,就係靚,我知我咁樣諗好膚淺,但係嗰陣時我重細,唔知道原來身材都好重要架。」

「你愛的,得唔到;你唔愛的,你甩唔到。」

「大難不死,必有鑊粥。」

「若要人不知,唔好太低B!」

「你咁戇居嘅,你好學唔學,做咩要死呀?你死嘅時候,死會嚟搵你丫,你去搵佢?」

「有着數就正義原則,無着數就乜都掉得,呢個世界唔係咁嘅咩?」

「戀愛係一盤生意,你要二十四小時諗住佢。」

「當乜嘢人都唔搵我做嘢,我就知道,我係一個偉大嘅藝術家,在生嘅時候係唔會獲得應得嘅尊重。唔止咁,我仲偉大過偉大嘅藝術家

,因為我知道,我死後都唔會受到尊重。」

「基本上男人係做到三個不,不主動,不抗拒,最重要我地係不負責嘅。」

「女人不嬲都好鍾意用啲好偉大既字眼……『永遠』。永遠夠偉大喇掛?但係女人同嘅永遠,係有實質數字既:三次,三次就係等於永

遠。」

Ubeauty20141114b

「另一個字眼都好偉大:『從來』。從來唔同有史以來,有史以來都話有段史丫﹗從來……從何而來呀?」

「而家香港人生仔可以冇老婆,但唔可以冇菲傭。」

「我細個讀書唔好,或者唔合格,我冇要父母負責。我自己簽曬啲成績表嘅。」

「我唔係一個唔負責任嘅人,為我爸爸媽媽嗰短短一剎嘅快感,我已經負責負咗廿幾年。你估做我好易做啊?」

「乜嘢叫做天真?就係你相信一個藝人嘅形象就係嗰個藝人,咁樣就叫做天真。」

「所以梁錦松佢而家好犀利架,佢經濟冇破產、佢人格亦都冇破產,佢係IQ破咗產。咁我哋唔應該欺負啲智慧低嘅人。」

「人類有人類自己嘅食物鏈,人類嘅食物鏈簡單好多,只有三種。最下層係無產,中層係中產,頂層係X家產!」

「香港既精神,就係『冇精神』。」

「助養靚模,家破人亡。」

「佢畀份人工你,一半係畀你做嘢嘅,一半係畀你受氣嘅。」

「英雄難過美人關,肥妹踩冧斷背山。」

「世事無絕對,只有無頭緒。」

「而家香港係從未試過咁大怨氣,但係香港都從未試過有一個人係咁適合做出氣袋丫。」

「女人撞衫,仲大件事過撞車。」

Ubeauty20141114c

「請你好好放低」

「同你嗰啲唔係代溝,簡直係鴻溝。」

「感情呢家嘢呢,你預左係唔OK 嘅,你就OK」

「越大隻,越抵錫!」

「錯就要認,要對方認!」

「阿媽標仔參,邊個俾贖金?」

「全港市民熱烈慶祝『收返』!」

「只要有泳衣,死咗都有得醫。」

「一千幾百,猶如垃圾,富貴於我如浮雲……但是浮雲於我如命根啊。」


Source: http://beauty.ulifestyle.com.hk/hk/news/girlstalk/ADwRZBEhA3A/%E7%9D%87Show%E5%89%8D%E9%87%8D%E6%BA%AB%EF%BC%81%E9%BB%83%E5%AD%90%E8%8F%AF%E9%87%91%E5%8F%A5%2040%E5%8F%A5.html

arrow
arrow
    全站熱搜

    oli317 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()