close

買你所想
TOUCH 2007.12.18

 

有些人是屬於舞台的,黃子華是這一類。曾跟他做訪問,不覺得特別有趣,就算主持是陳志雲也刺激不到他的腦袋。看他演電視劇,雖然不時會有佳績,但也會有失手的《奸人堅》,更枉論他的電影演出。唯獨踏上棟篤笑舞台,黃子華是無懈可擊。上星期開show的《越大鑊越快樂》就比上年的《兒童不宜》更有水準,唯獨係造型姣得滯鎹。

 

忽然一年一度

 

10月尾知道子華會開show,當時有點驚訝!向來兩、三年才儲夠料的他,事隔一年竟已再來一次?這不是演唱會,冇得金曲迴響當年情,入場要有新才能滿足大家。可能是表演者那份自信,於是對這次棟篤笑更有期望。舞台配合主題,設計成面向四方觀眾的火鍋外型,在四面台講笑話,除了許冠文,今次是第二次欣賞到,但講真,對講笑話來說,分別不大。

 

開場前,大會播放了兩首子華的歌曲當作warm up ,原來此舉用意是提醒大家,是次棟篤笑將會有不少唱歌環節。子華的歌藝大家領教不少,不過上半場最精采之處偏偏就在唱歌那環節。「〈第一次〉呢個歌名好好用,好似姨婆第一次擺大壽就會點呢首歌俾佢聽。」聽落完全冇問題,但當他以哥哥的腔口,以及姣十倍的動靜唱出〈第一次〉,將歌詞中勸誘女方主動獻出第一次的動機表露無遺,試問姨婆生日時你點會要她獻出第一次?更絕是子華覺得唱出來還未算露骨,講出來才夠核突。「『難求緣份至,難求全合意,始終都有第一次。』我沒有加多減少,但講出鈬就係咁黑人憎。」配上子華無賴般的動靜,這首歌如放在今時今日的道德門檻下,必然禁播。

 

一首聽了廿多年的歌曲,經他一講,都令你恍然大悟,而緊接所講的是一支樽裝水,一支認識了廿年的樽裝水。「當年維他奶賣兩蚊,第一支出售鮋樽裝水又係賣兩蚊,維他奶要加乜加物都係賣同一個價錢,我覺得佢好委屈。而那支水就擺明姓屈,叫屈臣氏。

 

人人心有鬼

 

07年是全民皆股的年代,在棟篤笑內也涉獵這一環,子華也公開自己買基金的經驗。「每個基金經理第一次見你都會問︰『你有咩人生目標?』大佬,我好辛苦先將人生目標呢個哲學性問題,降低至但求有餐安樂茶飯食就算,所以先搵你買基金鎹,而家你又問番我人生目標係咩?」如子華沒有提出,你會覺得有問題嗎﹖

 

而全晚最精采的內容就在下半場,他講到每人心中都有一個二五仔,鰟個就係你自己,朱培慶事件就是個好例子。「我做過朱sir下屬,佢係一個連覑背心踢拖落街都唔會鮋人,咁點解佢會突然拖女出街,好肯定係心入面個二五仔作怪啦。」他更用打劫來比喻偷食。「男人被人發現偷食,其實同被人發現打劫一樣咁大鑊,但我最唔明係,打劫都話成功畄可以有錢慢慢使,偷食可以enjoy幾耐呢?唔通三日後你仲鰠office度回味緊?」

 

男性偷食的行徑令子華百思不得其難,而對女性同樣有一個解不通的疑惑︰點解俾男人唔帶套﹖「我唔明點解鱓女仔會肯俾個男人唔帶套,即係好似你噏架車載個朋友,佢想嘔你都會即刻俾個嘔吐袋佢啦,何況而家你載緊個麻甩佬,而佢仲一定會嘔添!」這個比喻簡直繪形繪聲,一個非常具體的畫面呈現出來,試問怎會不服。每期TOUCH

 

我看黃子華

 

不計中場休息15分鐘,整個show長達2小時45分鐘,差不多是他的最長個人紀錄,要你講2小時45分鐘都夠辛苦,還要是笑話?支裝水、〈第一次〉、買基金、朱培慶……樣樣你都有接觸,樣樣你都認識,就是想不到他們有趣的一面,以及當中隱藏的人生哲學, 而這就是你俾$350入場睇黃子華的原因。

 

By Patrick


Source: http://dayoiceroom.com/news200712.htm


arrow
arrow
    全站熱搜

    oli317 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()