close

還好網上有文字版﹐要不然我也不知道子華當時在唱什麼。
Orpheum的音響真的很差﹐或者是Soundmen的問題。
Anyways﹐World Vision, 真的不要再去Orpheum了! Or找一個專業的Soundman吧!

Line

七步成詩

呢個世界就係要你七步成詩  
好短時間諗到點拆只係ABC  
呢頭諗完佢果頭又拆,呢下先至乞衣  
行得幾步諗到嘅嘢點會唔低B   

所以話,做人最緊要係講轉數  
但係日日係咁轉法,唔到你唔躁  
你想喱埋靜一陣,唔好太勞嘈  
但係越嘈越旺就越有著數   

唔係你嘅年代你咪發牢騷  
食啱你嗰期,你就最值租  
我係最叻嘅 o靚模,你知我乜嘢CUP數?  
但係o靚咗三個月就會有人叫我做伯母   

[收皮啦,煮豆燃豆萁,豆在釜中泣,本是同根生,相煎何太急]   

一個人傻下傻下行到呢一度,行到呢一步  
唔容易做到  
佢無得罪你[放過佢啦]  
佢得登踩你[你惡人啦]  
總之為人哋開心 咪做吓傻瓜  
你又無謂逼我逼到做人渣  
你問我做人究竟有無底線  
我講埋最後哩兩句就即刻閃   

中國人,紮腳紮咗一千年  
個個對住一孖鳳爪好纏綿  
一千年嘅潮流,都係無乜自由  
嚟到廿一世紀要顧吓人哋感受  
即係有人喺香港養北極狗,你使唔使冬天仲同佢著褸  
過關唔好用槍指住我個頭,探熱係應該探“籮柚”


arrow
arrow
    全站熱搜

    oli317 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()