close

有劇透的《嘩眾取寵》(香港站)雜誌報導

雜誌列表    
2009.09.11 黃子華局食毒腳蟹 忽然一周
2009.09.01 黃子華東方新地寸爆環保署 東方新地
2009.09.01 子華減壓Show 東TOUCH
2009.08.28 超多巨星撐 黃子華開騷 新MONDAY

黃子華局食毒腳蟹
忽然一周 2009.09.11

人類豬流感仍然猖獗,仲殺入電視城。媽咪姐鰠度呼籲各位TVB藝人,小心長腳蟹!

話說《絕代商驕》收視高達39點,上周四(3日)成班演員拉大隊去到正鰠伊館舉行棟篤笑鮋黃子華祝捷,兼預祝子華49歲(5日)生日。由於當日佘詩曼冇到,呂慧儀就攝位扮正女主角行鰠前邊,但行行下又腳痕,抬高隻右腳迹一大輪。之後入到後台,佢立即撲埋子華度,用隻迹完痕鮋手同子華握手,又送飛吻。可憐壽星仔完全唔知「長腳蟹」變「毒腳蟹」,全部受晒。

sudden20090911





黃子華東方新地寸爆環保署
東方新地 2009.09.01

近日黃子華與佘詩曼主演的新劇《絕代商驕》口碑唔錯,佢做鮋《嘩眾取寵棟篤笑》亦鰠灣仔新伊館開鑼,頭場當晚有不少圈中人撐場…劉青雲同郭藹明、林家棟、黃貫中同朱茵、向佐、2R、吳鎮宇、許冠文等等,非常架勢。黃子華鰠棟篤笑施展渾身解數,佢將社會時事娛圈熱話盡情發揮,對白抵死啜核,令現場氣氛高漲。不過十六場老早爆晒,買唔到飛鮋唔使傷心,八姨太節錄部分抵死對白俾大家睇!

講投資失利

我睇到美國《福布斯》雜誌的一篇報道之後,都覺得有些安慰,李嘉誠蝕鰦一半,何鴻燊蝕鰦九成,我同誠哥平手,贏鰦燊哥,我從來未贏過燊哥,去完澳門可以買兩盒蛋卷返香港已經當贏鰦,依家何生入鰦醫院,唔關我事!希望佢早日康復!

擺勁敵上台

依家很大壓力,林海峰就快夾死我,詹瑞文又插死我,金融海嘯又未過,人生有幾多個十年?依家輸淨少少就當贏。

揶揄環保署職員返工睇鹹網

阿媽問個仔讀書做乜,個仔話做政府工,仲要係環保署。有職員月薪十二萬用一半返工時間上鹹網,等於納稅人每月津貼六萬蚊俾佢。唔緊要,但六萬蚊有一千隻成人光碟,點睇得晒呢,呢鱓先係浪費公帑。

嘲睇藝人裸照鮋市民

婚前性行為令人身敗名裂,婚外情可以令你致富,被人偷睇要講對唔住,偷睇人就可以去投訴;如果一個人相信藝人形象就係鰟個人鮋形象,咁就真係天真!
orientalsunday0901a
▼棟篤笑始祖之一黃子華舉行首場《嘩眾取寵棟篤笑》,話題由最近鮋賭王何鴻燊入院以至年前鮋淫照事件都有提及。

orientalsunday20090901b




子華減壓Show
東TOUCH 2009.09.01

就算唔做任何宣傳;就算檔期前前後後有林海峰、詹瑞文同類表演追擊;就算場數已加開到16場,但黃子華09年棟篤笑《嘩眾取寵》都一樣賣爆。

對於被指開show前有壓力問題,子華不介意這篇報道之餘,開show不久更以此為開場白。「我而家好大壓力鮁,林海峰就鈬夾死我,詹瑞文插死我喇~」

既然賣飛冇壓力,接下來鮋至多係擔心觀眾覺得個show唔夠好笑,大嗌回水。估唔到子華連呢樣都照顧周到,一出場唔係講個笑話warm up大家,而係大唱自己創作鮋新歌〈回水〉俾大家發洩畄先!

「個show唔好睇,回水!個show好好睇,回水!回水就最好睇呀,嗌埋呢次正式開show,1、2、3!」表現得咁抵死,冇晒壓力啦。或者黃子華就係教緊大家一個最佳鮋減壓方法,賴皮。

抄你四次家

以有得又食又拎先為之抵鮋香港人,睇完場Talk Show,最緊要有幾句金句可以袋住走,返屋企慢慢笑,或者講出鈬同朋友分享下,以下有冇你鮋心水?

由97金融風暴計起,00年科網泡沫、03年沙士同埋09年金融海嘯……子華覺得這十數年來同俾人抄四次家冇分別。「十年瀨四次№,人生有幾多個十年呀?祥仔!(黎耀祥),我一個都頂唔順喇~」

被人抄四次家,全因信錯專家。「最憎鱓股票專家鰠專欄度話唔會直接俾個「軲把」你,要你做功課。我睇你專欄咪就係做緊功課囉?你而家叫我做功課前又做功課呀?!」

女人唔靚男人唔會要,但係男人唔靚仔,鱓女人都係會要,「因為女人當男人係苦茶,好難掯呀,但有益嘛!」

所有男人結婚後,往往以老婆唔理自己為榮,但同唔結婚無人管唔同。「唔結婚冇人理叫做淒涼,結畄婚冇人理就叫自由。」

你最「嘩眾取寵」

上次開show《越大鑊越快樂》是07年12月,未爆出淫照事件,所以今次開show一於照講。「咩叫天真?一個相信藝人鮋形象就等於藝人本身鮋人,就叫天真……有好多人相信有過性行為鮋就唔可以天真,咁以後見工唔需要履歷,帶份病歷去就夠啦,我有梅毒、花柳乜都有齊,有豐富經驗,你仲唔請我?」

講到網上近年現象,除了淫照事件,機場阿嬸是子華覺得近年的一個經典。「唔睇畫面齋聽聲,你會以為佢生緊仔……佢好似miss畄最後一班能夠離開地球鮋飛機咁。」

至於數年前掀起鮋寫blog熱潮,網友就連早餐食?螂J餐蛋賲都要影相寫段字。「碗餐蛋賲又唔係孫中山食過……鱓字寫俾自己睇鮋先叫日記,你鱓字寫俾人懐睇鮋就叫傳奇。」

時下年輕人拍拖想有進一步發展係必然鮋,但而家係發展到你愛我就要拍低佢。「如果做(愛)完冇拍低,即係白做。」a

眾星棟篤企

Race同向佐公開戀情後,大方俾傳媒合照,反而家姐Rosanne未婚夫唔在場,就硬拉琛仔攝期。

繼上次✈住個「為人民服務」袋出席《Laughing Gor》首映,吳鎮宇今次就戴頂紅星草帽現身,10.1國慶晚宴請硬你。





Line


超多巨星撐 黃子華開騷
新MONDAY 2009.08.28


「麥提爽」黃子華鮋《嘩眾取寵棟篤笑》星期一開鑼,首場已經粒粒巨星撐場,非常架勢,好似劉青雲同郭藹明、林家棟、黃貫中同朱茵、陳法蓉、向佐、2R、吳鎮宇、許冠文等等。

就算人唔到,剩係花牌到鮋都好勁,有劉德華、陳可辛、吳君如、Laughing Gor??難得劉華自己分身不下,都記得送花牌,子華真係有面子。

而2R鰠入場前接受訪問,Race話:「第1次睇棟篤笑,覺得黃子華係香港文化,我而家識多鰦香港文化,所以先get到鱓笑位。」但轉個頭,佢就好唔俾面咁傾電話,冇理記者,有品到呢!

  • 劉華忙緊同朱麗倩拖手,但都記得叫人送花牌俾子華,真係有心。
  • 陳可辛、吳君如、許志安同蘇永康都係人唔到,但花牌到。
  • 謝天華就似Laughing Gor身分送花牌,順便抽水宣傳新戲。
  • 吳鎮宇鮋迷彩打扮,似打war game多過鈬睇騷。
  • 劉青雲同老婆郭藹明平時好少孖咇出席公開場合,子華鰠圈中人緣真係唔錯!
  • Race做做下訪問,突然擰轉頭講電話,得番Rosanne 1個答問題,佢鰠呢個時間鈬傾電話,好似冇乜品喎!

 

轉自﹕http://dayoiceroom.com/news200908_su.htm

arrow
arrow
    全站熱搜

    oli317 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()