close

【哗众取宠】 26...嘘的由来。(不属于剧透,是当时的意外)

前言(此段为推测):
某男观众因旁人持续吵闹,
忍无可忍。
最终对旁人发出狠狠地“嘘”声。

不巧,当时现场非常安静。
于是被子华听到这声“嘘!!”

子华一愣,无辜状:你...嘘我.....??
转而笑:啊...几得意喔,嘘个表演者.
真好玩,下次我又试下先..
啊唔好喇,而家你地就试下嘘我喇..

子华:今日我咧...
众人:嘘!!!!
子华O嘴!!(扮演内心受伤的表演者中)
子华又笑:啊~真系好好玩喔!
呐以后你地去人地演唱会就咁做喇!
譬如话刘德华啊...城城啊...黎明啊..
黎紧有边个会黎啊?~~~~

众人:林海峰~~

子华挥手:哎话知佢边个喇~~
(笑死我了这里)
总之你地有边个去听就记住喇.
佢一上台你地就点啊~~??

众人:嘘!!

子华:哈哈..系喇~不过记得唔好系我身上用喔~~
好喇讲返正题,啊...

部分众人:嘘...

子华:啊都话唔好用系我身上咯~~

(完)

 

轉自﹕http://tieba.baidu.com/f?kz=688860936

arrow
arrow
    全站熱搜

    oli317 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()