余詠珊 出封殺令 歐錦棠 黃子華 禁絕 大台騷
忽然1周 1007期 2014.11.14

sudden20141114a

娛樂喧

以往大台維持三黨鼎立,但綜藝科總監余詠珊( Sandy)恃住有高層撐腰,近月不停出招欲獨攬大權。早前她發表「每年 5%換血」,及「聯署者或遭減人工冇花紅可能被炒」後,令大台人心惶惶。
日前余詠珊把排除異己行動升級,本刊更收到一份黑名單,寫着:「以下嘉賓請不要搵:歐錦棠、黃子華、林敏驄、張堅庭、陳嘉桓、黃貫中……」據知余廣發短訊,吩咐其下屬封殺名單上共十位藝人,禁止他們現身大台的所有綜藝節目。
大台要維穩,歐錦棠與黃子華等因佔中而榜上有名可以理解,但政治中立的林敏驄及陳嘉桓都被封殺,據知是得罪了有勢力人士。看來方丈真是好小器!

人心不足蛇吞象,余詠珊入主大台不經不覺兩年,坐穩後近日接二連三搞小動作排除異己。早前內地為維穩出了一份「查禁名錄」,首當其衝有黃耀明、何韻詩和杜汶澤。本刊記者發現,余詠珊亦照辦煮碗,向下屬發放黑名單,不再邀請十位藝人現身大台任何綜藝節目。
據知情人士透露:「今次呢份黑名單維穩係其一,除咗歐錦棠,仲有其他黃絲 fans黃子華、黃貫中、黃家強同張敬軒。而陳嘉桓因為係樂易玲嘅人,呢期又叫有啲人氣,所以要即時打壓,就算有冼國林撐都冇情講呀!係邊個下令我就唔講得,總之佢就係綜藝科嘅揸 fit人啦!呢期佢就紅啦,唔單止俾老闆睇起,就連 Do姐、阿倫同阿叻都要買佢怕。」

sudden20141114b

近日,大台綜藝科不少導演和助導都收到據說是余詠珊的這段短訊,指不准許這十位藝人上節目。事後記者多次聯絡余詠珊,但其秘書指她一直開會,至截稿仍未回覆。

sudden20141114c

死因:撐佔中、撐聯署向來天不怕地不怕的歐錦棠,今次就算被大台封殺,都一樣我行我素,只是無辜牽連了太太萬斯敏。
殺盡樂、曾派

sudden20141114d

死因:黃絲 die hard大台維穩騷做到出晒面,所以一切撐佔中、保黃絲的藝人歌手,通通冇得留低。
連林敏驄榜上有名的確令人意外,但事出必有因。原來大台在今年年中曾邀他主持世界盃節目,林敏驄不但拒絕,事後還幫《蘋果日報》製作及主持《依波 Live》,分明剃大台眼眉,所以遭余出手封殺。
楊崢與張堅庭同屬樂小姐派系,每年樂小姐生日,他們例必是座上客;而陳嘉桓亦曾被樂小姐點名傾藝員約,向他們三人開刀理由十分充分。餘下的藝人都是維穩下的犧牲品,當中最無辜要數歐錦棠、萬斯敏兩公婆。過去歐錦棠一直被曾勵珍器重,每年都會安排合適的工作演出,但歐錦棠自 2012年拍畢《體通體透》的綜藝節目便再冇新工作,當年正是余詠珊入台之時。
歐錦棠:同任何高層唔 friend
本刊記者於周一( 10日)致電歐錦棠,告訴他已成封殺目標,他淡然地說:「咁爆!佢(余詠珊)以前係我舊老細,不過我同任何高層都唔 friend,我係平民嚟咋嘛!冇唔開心喎!兩個月前綜藝組同事都有人搵我上節目,仲話有騷計,不過我唔得閒推咗。秤不離砣,(封殺)實有我老婆份啦!」日前歐錦棠高調撐大台員工聯署「反公司」,與余詠珊對着幹,唔殺就假。
不知自己「死」因的陳嘉桓亦於本周二( 11日)回應本刊記者:「吓!有啲咁嘅事?暑假先拍完一個綜藝節目,真係唔知點解我有份。(你係咪同樂小姐好熟?)我都係經師傅至認識樂小姐。」哦!明晒!
大台就快變成余黨獨大,今次黑名單一出,非余黨都必死無疑,一眾花旦小生睇路行呀!

sudden20141114e

死因:樂派黨羽樂小姐相信是余詠珊的絆腳石之一,身為樂派的藝人當然是殺無赦。

sudden20141114f

死因:反大台助《蘋果》難得大台買入世界盃直播權,林敏驄唔單止冇幫手講波,仲掉轉槍頭去死敵媒體《蘋果日報》主持世界盃節目《依波 Live》。

sudden20141114g

sudden20141114h

被舊老細「賜死」

sudden20141114i

過去曾為佔中多次發聲的歐錦棠,早前試過經落馬洲進入中國境內,但發現通行冇阻後便在 facebook表示可以「繼續暢所欲言」。誰不知自己已上了大台的封殺榜首位。想當年歐錦棠還在亞視時,余詠珊曾是《今日睇真 D》節目主管(左圖),但今日則冇情講要封殺還有兩年約的阿棠。

撰文:娛樂組
攝影:攝影組


Source: http://hk.sudden.nextmedia.com/article/1007/17413947

arrow
arrow
    全站熱搜

    oli317 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()